5 مرحله آموزش طراحی بسته بندی برای کاهش ضایعات برای کسب و کار شما

آیا می خواهید هنگام قطع کار ، میزان زباله تولیدی کسب و کار خود را کاهش دهید؟ برای شروع روند آماده سازی برای مدی تیشن می توانید پنج قدم بردارید.

تمام بسته های مورد استفاده کسب و کار خود را شناسایی کنید click on here
شروع به استفاده از تمام بسته های مورد استفاده کسب و کار خود کنید. نمونه ای از این موارد می تواند:

نوار ضبط: نوار / نوار دفتر
پاکت نامه: پاکت کاغذی / نامه های پل
جعبه ها: جعبه های مقوایی / بسته های خرده فروشی / صندوق های پستی
بسته بندی ذخیره سازی: بسته بندی نخود فرنگی / کاغذ بسته بندی / بسته بندی پل
کیسه ها: کیسه های زباله / کیسه های ایستاده
هنگامی که ایده خوبی در مورد استفاده خود پیدا کردید ، استفاده هفتگی ، ماهانه یا سالانه خود را بررسی کنید.

استفاده مجدد از بسته های تحویل داده شده
ما درک می کنیم که اگر محصولات مارک دار برای مشتریان ارسال کنید ، دیگر نمی خواهید آنها را در جعبه های قدیمی آمازون حمل کنید. اما در مورد حمل کالاهای ناشناخته یا بازگشت کالا به تأمین کنندگان ، استفاده از جعبه های بازیافتی روش خوبی برای استفاده مجدد از جعبه های حمل و نقل است. یکی دیگر از کاربردهای خوب جعبه های تحویل استفاده شده استفاده از آنها برای برش و ذخیره سازی است.

از تأمین کنندگان خود بخواهید جایگزین شوند

از آنجایی که پایداری برای بسیاری از شرکت ها (به ویژه در صنعت بسته بندی) به ابتکار شماره یک تبدیل شده است ، احتمالاً اکثر تأمین کنندگان شما گزینه ای سازگارتر با محیط زیست برای آنچه از قبل خریداری می کنید ، دارند. به عنوان مثال ، در ibox ما برای اکثر تجهیزات حمل و نقل خود گزینه های سازگار با محیط زیست داریم. آیا می دانید می توانید گیاهان دارویی بسته بندی زیست تخریب پذیر را سفارش دهید؟

بسته بندی فعلی خود را ارزیابی کنید
ارزیابی بسته بندی فعلی خود با یک متخصص بسته بندی می تواند به میزان قابل توجهی در کاهش ضایعات کمک کند. چرا یک حرفه ای در بسته بندی؟ یک متخصص بسته بندی می تواند تشخیص دهد که بسته بندی فعلی شما برای محصولات شما طراحی شده یا موثر است. آنها می توانند روش هایی را برای طراحی مجدد بسته بندی فعلی شما برای کاهش ضایعات ، بهبود حفاظت و کاهش قابل توجه هزینه های حمل و نقل شما اختراع کنند.

از محصولات خود با گزینه های جایگزین پلاستیک محافظت کنید
معمولاً استفاده از بسته بندی محافظ ، بسته بندی حباب و بسته بندی بادام زمینی است. این دو گزینه عالی است ، اما همانطور که گفته شد ، می توانید نسخه های قابل مصرف را خریداری کنید. یکی دیگر از گزینه های عالی برای بسته بندی محافظ ، استفاده از کاغذ بازیافتی است ، یا همانطور که قبلاً گفته شد ، جعبه های مقوایی استفاده شده را خرد می کنید. برای برخی از موارد ، طراحان بسته بندی می توانند بسته بندی مقوایی محافظ را مستقیماً درون جعبه تولید كنند.

ما معتقدیم که با اجرای برخی موارد فوق در ابتکارات موجود خود ، تفاوت زیادی را در داخل و خارج از تجارت مشاهده خواهید کرد. اگر می خواهید یک متخصص بسته بندی برای ارزیابی بسته بندی فعلی خود کمک کند ، لطفا با ما تماس بگیرید.

آیا تا به حال به بسته ای در فروشگاه نگاه کرده اید و واقعاً نتوانسته اید بفهمید این محصول واقعاً چیست؟ بعضی اوقات طرح های بسته بندی سفارشی را می بینیم و سرمان را تکان می دهیم. این محصول چیست و محتوای این جعبه یا ظرف چیست؟ به عنوان مثال ، خواندن بسته های شامپو و شستشوی بدن اغلب دشوار و نامشخص است. شما برای تشخیص اینکه محتوای بطری ها چیست اغلب حروف بزرگ نمی بینید. شما کلمه “شامپو” یا “نرم کننده” را با حروف بزرگ نمی بینید. وقتی در فروشگاه هستید و عجله دارید اشتباه کردن آسان است. نگاهی به این بطری های زیر بیندازید ، یکی برای نرم کننده و دیگری برای شامپو. توصیف محصول واقعی می تواند کاملا گیج کننده باشد. استثنا در این نوع طراحی زمانی است که برند به حدی تاسیس شده باشد که افراد حتی بدون خواندن برچسب بتوانند مشخص کنند که چیست.

https://www.lorealparis.ca / https://maapilim.com
تفاوت این دو مثال را به وضوح می توان مشاهده کرد. این امر به ویژه برای مارک های جدیدی که بسته بندی خرده فروشی ایجاد می کنند بسیار مهم است. در این مقاله ما برخی نکات طراحی بسته بندی را برای مارک های جدید از طریق نوشتن متن و سلسله مراتب ارائه می دهیم.

وضوح برای کپی کردن بسته بندی خوب محصول
همانطور که در بالا ذکر شد ، یکی از مهمترین موارد در بسته بندی کپی ، وضوح است. آیا مشخص است که شما واقعاً چه کاری را انجام می دهید؟ مصرف کننده شما سعی نخواهد کرد آنچه را که می خواهید بفروشید حدس بزند. غالباً آنها محصول را برای آزمایش آنچه ممکن است بخواهید بفروشید جمع نمی کنند. به خصوص اگر محصولات رقیب ، در قفسه ، در کنار محصول شما ، با کپی بسیار واضح تر وجود داشته باشد.

وقتی نوبت به طراحی بسته بندی خرده فروشی می رسد ، مهم است که تشخیص دهیم نسخه و نحوه فروش محصول شما با تجربه آنلاین متفاوت خواهد بود. درک این واقعیت به شما کمک می کند تا آگاهی و تمرکز بیشتری روی نسخه مناسب متناسب با تجربه خرده فروشی داشته باشید.

از نظر وضوح ، یکی از مهمترین کارهایی که می توانید انجام دهید اجتناب از استفاده از کلمات مبهم “فلافل” و انتقال بسیاری از ذهنیت است. به عنوان مثال ، استفاده از کلماتی مانند “بهتر” و “شگفت انگیز” بر روی جعبه های سفارشی یا بسته بندی بطری بسیار مبهم است. منظورت “شگفت انگیز” یا “بهتر” چیست.

نوشته های مشابه

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *