چگونه با آموزش افتر افکت یک اثر انیمیشن متحرک ایجاد کنیم؟

در این آموزش ، من نحوه دسته بندی یک عبارت را با کلید After After Effects به شما نشان می دهم. در این مثال من برای ایجاد یک پیوند سرگرمی برای یک نمودار میله ای استفاده کردم. و میله های اتصال فقط در سمت Y رشد می کنند ، ما همچنین نعناع را قطع می کنیم تا فقط Y y را تحت تأثیر قرار دهیم. خوب ، شروع می کنیم.
من با قسمت دیگری شروع می کنم که الگوی استخوانی دارد. یک خط و سه مربع نمودار میله ای را تشکیل می دهند. نکته مهمی که باید به آن توجه کنید این است که مربع های لنگر در مربع ها در پایین قسمت قرار دارند تا بتوانم مقیاس Y را تغییر داده و روی خط بمانم.

اکنون یک طرح شی جدید ایجاد کنید ، Layer> New> Null Object ، و نام آن را “Wiggle Control” بگذارید. وقتی صفر انتخاب شد ، به قسمت Experience> Control Panel> Define Control بروید. اسلایدر کنترل را به “دامنه” تغییر نام دهید. نوار را برای اندازه گیری 1 بکشید و روی گزینه + در نوار توقف کلیک کنید تا این عبارت اضافه شود:

a = thisComp.layer (“کنترل لولو”). تأثیر (“بخش”) ؛
w = minoi (2 ، a) ؛

[مقدار [0] ، w [1]]
این عبارت را در مقیاس دو نوار دیگر کپی و جایگذاری کنید. اکنون می توانیم نوار لغزنده دامنه را برای ایجاد یک انیمیشن قاب کنیم. در 20 یک قاب کلید را روی نشانگر دامنه با مقدار 0 تنظیم کنید. در 50 سال مقدار را به 50 تغییر دهید و سپس در 80 را یک قاب کلید دیگر را به 50 تغییر دهید. در 110 شما تقویت را به 0 تغییر دهید و سپس همه چیز را راحت تر کنید فریم های کلیدی

برای اینکه این ظاهر کمی زیبا جلوه کند ، برخی الگوها را به عنوان “پرکننده” در نمودار صفحه معرفی می کنم. من هر 3 الگو را می آورم (از جمله در پرونده پروژه) و هر یک را زیر یکی از میله ها قرار می دهم. سپس مسیر مسیر را در تمام لایه های الگو به Alpha Matte تغییر دهید. با استفاده از یکی از لایه های الگوی انتخاب شده به Layer> Layer Styles> Stroke بروید. در تنظیمات خط ، رنگ را به سیاه ، اندازه را به 15 و موقعیت را به مرکز تغییر دهید (برای تنظیم خط افقی). در زیر لایه کلمه “Stroke” را انتخاب کنید و آن را کپی کنید و سپس روی دو لایه الگوی دیگر بچسبانید.

اکنون من به شما نشان خواهم داد که چگونه برخی از آفتاب های متحرک را در After Effects ایجاد کنید. خوب ، بیایید شروع کنیم
من با این ترکیب در جایی که خورشید و سوکت و زمینه دارم شروع می کنم. هنوز هیچ اشعه ای وجود ندارد. بدون انتخاب لایه ها ، با استفاده از ابزار pen یک خط افقی را از مرکز ترکیب شروع کرده و از سمت راست خارج می کنید. برای سهولت در استفاده از شبکه و ویژگی های شبکه در زیر منوی نمایش را محدود کنید. این یک لایه شکل جدید ایجاد می کند. نام این لایه را به “ری” تغییر دهید. در لایه اشعه ای شکل ، فیلر را پاک کنید. در تنظیمات خط ، عرض 15 ، رنگ را به رنگ نارنجی-قرمز تبدیل کرده و پوشش خط را روی یک کلاهک گرد قرار دهید. روی دکمه بعلاوه کنار خط تیره دوبار کلیک کنید تا یک فاصله و یک فاصله اضافه شود. خط را روی 100 و فاصله را روی 50 قرار دهید. گزینه + روی کرنومتر کلیک کنید تا جبران شود و “Time * -150” را به جعبه عبارت اضافه کنید. یک کامپایلر به لایه Ray شکل اضافه کنید و نسخه ها را روی 6 تنظیم کنید. در ویژگی های Transformer تکرار کننده ، موقعیت X را روی 0 قرار دهید (پیش فرض 100 است) و چرخش را روی 60 درجه تنظیم کنید.

لایه شکل Ray را کپی کنید. در تکثیر (“Ray 2”) مسیر را طوری تنظیم کنید که یک خط کوتاهتر (طول حدود 3/2) وجود داشته باشد. در تنظیمات خط ، رنگ به یک نسخه سبک تر از آنچه در قبل بود و عرض خط 10 ساخته شده است. دکمه plus را با خط تیره دو بار دیگر فشار دهید تا فاصله و فضای دیگر اضافه شود. خط اول را روی 70 ، فاصله اول را روی 50 ، خط دوم را روی 30 و فاصله دوم را روی 50 تنظیم کنید. عبارت افست را به صورت “time * -250” تنظیم کنید. تعداد بیشتر باعث چرخه تندتر می شود. چرخش را به یک لایه شکل 2 Ray بکشید و آن را روی 30 درجه تنظیم کنید.

در حال حاضر اشعه ها متحرک هستند اما برای چرخاندن آنها به دور خورشید فقط چند مرحله دیگر وجود دارد. دو لایه پایه را برای لایه خورشیدی آموزش دهید. چرخش و گزینه پانل خورشیدی را بکشید + روی کرونومتر کلیک کنید و این عبارت “time * 10” را اضافه کنید. لایه خورشیدی اکنون می چرخد ​​اما از آنجا که یک دایره است ، شما نمی دانید ، با این حال پرتوهای چرخشی را مشاهده خواهید کرد!

مشاهده ی دوره های بیشتر در سورس آموزش

نوشته های مشابه

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *