طراحی کاراکتر گرگ در آموزش سینمافوردی

این راهنما به صورت مرحله ب مرحله شما را در طراحی و ساخت یک کاراکتر گرگ کمک می کند. با مطالعه و دانلود آموزش سینما فوردی به زبان فارسی شما قادر به ساخت مدل در اشکال و ابعاد مختلف برای بازی های خود خواهید شد.

ابتدا در محیط سینمافوردی با موس کلیک کرده تا همه ی نماها نشان داده شوند. پس از آن می توانید به کمک دکمه ی وسطی موس نمای مناسب را انتخاب کنید.

در برگه Properties ، حالت> وضعیت نمایش را انتخاب کنید.

در نمای [راست] ، تنظیم مجدد را انتخاب کرده و دکمه کنار تصویر را کلیک کنید. فهرست خود را از وب سایت انتخاب کرده و باز کنید. در این راهنما از طرف گرگ برای کمک به ما استفاده خواهیم کرد.

2. نحوه آماده شدن برای تمرین
مرحله 1
طبق روش توضیح داده شده در آموزش سینما فوردی رایگان ، با وارد کردن یک درصد یا استفاده از یک نوار در کنار گزینه Transparency ، وضوح شاخص خود را افزایش دهید. برای این آموزش ما درصد را 70٪ تعیین کردیم.

گام 2
برای ساخت گرگ مدل نیاز به ساخت انبار داریم. Library Library> Loft را انتخاب کنید.

مرحله 3
پینگ پینگ را از زیر شیروانی خود بردارید. با این کار هرگونه لغزشی از مدل شما برطرف می شود و اطمینان حاصل می کند که Low Poly ظاهر آن را حفظ می کند.

مرحله 4
Font> That n را انتخاب کنید. از این چند ضلعی های مولد برای شبیه سازی گرگ های کم پلی استفاده خواهیم کرد.

مرحله 5
N-Side را به سمت انبار بچرخانید. این امکان ویرایش چند ضلعی را فراهم می کند.

مرحله 6
از اولین ابزار برای قرار دادن i-Side در سمت چپ گرگ در نقشه خود استفاده کنید.

3. نحوه ساختن نمونه گرگ بدن
مرحله 1
حتما طرف خود را انتخاب کنید.

گام 2
از ابزار قبلی استفاده کنید و دکمه کنترل را روی صفحه کلید و پیکان نگه دارید. علامت ماوس باید تغییر کند تا نشان دهد کپی چند ضلعی ها وجود دارد. از آنجا ، فقط کلیک کنید و بکشید تا چند ضلعی هایی برای گرگ خود ایجاد کنید.

مرحله 3
از ابزار Scale برای پایین آوردن چند ضلعی خود به پایین یا بالا استفاده کنید تا در هنگام قرار گرفتن در قسمت های بدن ، با نقطه مرجع شما متناسب باشد. به عنوان مثال ، وقتی به ابتدای ران رسید ، آن را بر روی چند ضلعی بکشید همانطور که در شکل زیر نشان داده شده است.

مرحله 4
با استفاده از ابزار چرخش جهت چند ضلعی خود را تغییر دهید تا شکل بدن گرگ را مطابق نمودار دنبال کنید.

مرحله 5
استفاده از ترکیبی از ابزارهای گذشته ، ابزار چرخان و ابزار مقیاس را ادامه دهید ، تا زمانی که بدن گرگ خود را کاملاً نقشه برداری کنید.

مرحله 6
با دکمه وسط ماوس به حالت پرسپکتیو برگردید و نمای پرسپکتیو را انتخاب کنید.

مرحله 7
مطمئن شوید که انبار انتخاب شده است. این گزینه های جدید را در گوشه پایین سمت چپ اجازه می دهد.

مرحله 8
کادر مربوط به درج داخلی را علامت بزنید. اکنون سه گزینه برتر (Mesh Subdivision U ، Mesh Subdivision V و Isoparm Subdivision U) را تنظیم کنید تا ظاهری کاملاً متناسب با نظر شما ایجاد کند.

مرحله 9
مراحل بالا را تکرار کنید تا سایر قسمت های بدن مانند دم را ایجاد کنید.

4. نحوه مدل سازی سر گرگ
سطح 1
مراحل فوق را تکرار کنید ، با استفاده از ترکیبی از ابزارهای گذشته ، ابزار چرخان و ابزار مقیاس ، سر گرگ ایجاد کنید.

سطح 2
با انتخاب Cube> Pyramid هرمی ایجاد کنید. برای ایجاد گوشهای گرگ استفاده خواهد شد.

مرحله 3
از ابزار مقیاس برای بزرگ کردن هرم خود به اندازه متناسب با گوش گرگ استفاده کنید.

مرحله 4
از ابزارهای گذشته و ابزار چرخش برای قرار دادن هرم بر روی سر گرگ استفاده کنید.

مرحله 5
به نمای پرسپکتیو برگردید (با استفاده از دکمه وسط ماوس) و هرم را به قسمت راست سر گرگ منتقل کنید. برای این منظور می توانید از ابزار گذشته و ابزار چرخش استفاده کنید. اطمینان حاصل کنید که پایه هرم شما در داخل سر گرگ تعبیه شده است.

مرحله 6
هنگامی که از موقعیت گوش راضی شدید ، بر روی دکمه معکوس کلیک کنید تا در گوشه سمت راست بالای نمای منظره ویرایش شود (مطمئن شوید که هرم انتخاب شده است).

مرحله 7
روی دکمه نقاط کلیک کنید. با این کار می توانید رئوس شیئی را که انتخاب کرده اید (در این مورد هرم) ویرایش و جابجا کنید.

مرحله 8
نقطه بالای هرم را انتخاب کنید و از ابزار گذشته برای افزایش طول گوش استفاده کنید.
مرحله 9
روی دکمه Polygon کلیک کنید. به شما این امکان را می دهد که چند ضلعی های جسمی را که انتخاب کرده اید (در این مورد هرم) ویرایش و جابجا کنید.

مرحله 10
از ابزار گذشته استفاده کنید و صورت جلویی را به عقب فشار دهید تا گوش لاغرتر به نظر برسد. همچنین می توانید از ابزار چرخش برای چرخش و ویرایش شکل گوش استفاده کنید. پس از اتمام ویرایش گوش ، مطمئن شوید که دوباره Model را انتخاب کرده اید (واقع در زیر دکمه Make Editable).

مرحله 11
اطمینان حاصل کنید که هرم را انتخاب کرده اید. در بالای صفحه ، موشواره را روی دکمه آرایه قرار دهید و نگه دارید تا منو بزرگ شود. دکمه تقارن را انتخاب کنید. سپس هرم را در تقارن حرکت دهید.

مرحله 12
از ابزار گذشته برای اطمینان از قرارگیری گوش ها در جای مناسب استفاده کنید.

نوشته های مشابه

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *